The Fourth Day

Where blood is no thicker than water.
 
HomePortalCalendarSearchFAQMemberlistUsergroupsRegisterLog in
"part of me prefers just thinking Links a dumbass. if i wanted to summon the apocalypse and destroy Hyrule id built a little fence around myself and theres not a god damn thing he can do about it" - Naomi
Welcome to the Fourth Day, where everything's made up and the points don't matter.
That's right, the points are like Drae's opinion.
Colors are now freely available, PM Drae to ask him for yours!

Share | 
 

 Osama Bin Laden

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Commander Catspirit
Galactic
Galactic
avatar

Posts : 1987
Friendliness : 1935
Reputation : 42
Join date : 2010-12-09
Age : 528
Location : Kicking ass aboard the B.D.A Great Lion.

PostSubject: Osama Bin Laden   Mon May 02, 2011 7:38 am

So apparently he's dead now. TO be honest I completely forgot he existed for quite a few years. But we must never forget about his legacy. The amazing feat he accomplished.He did it so well we forgot about him. Truly he is the worlds best hide & seek player in the world.

thoughts?




_________________
Whenever you rise to the occasion I'll be right there to kick you back down >:3

Chaos and Reina


Back to top Go down
Darc
Booty Warrior
Booty Warrior
avatar

Posts : 963
Friendliness : 1107
Reputation : 6
Join date : 2010-12-21
Age : 27
Location : The stall of an Olive Garden bathroom.

PostSubject: Re: Osama Bin Laden   Mon May 02, 2011 2:31 pm

I'd say he was a Hide n' Seek Champ, but moreso at hiding than seeking. After all he hasn't found a single Object.
Back to top Go down
J
➳ ➳ ➳ ┌( ⁰△⁰)┘
➳ ➳ ➳  ┌( ⁰△⁰)┘
avatar

Posts : 3128
Friendliness : 2967
Reputation : 41
Join date : 2010-12-11
Age : 26
Location : Ohio, with all the other bat-shit insane Ohioans

PostSubject: Re: Osama Bin Laden   Mon May 02, 2011 4:17 pm

He was staying at a RESORT????? WTF! Why did it take us so long to find him?

_________________


OH SHIT YOU GUYS HARRISON FORD IS BACK FOR MY FANCY ASSORTED CHOCOLATES

Back to top Go down
P0int13lank
Friend
Friend
avatar

Posts : 61
Friendliness : 66
Reputation : 0
Join date : 2011-02-01
Age : 22
Location : Manchester, England

PostSubject: Re: Osama Bin Laden   Mon May 02, 2011 8:14 pm

Glad he's gone and all, but we'll probably be seeing some 'nice' consequences to killing him.
UK's Terrorist Warning has gone to 'Severe' so... Yeah. No chance I'm heading out to town for a while. ;P
Back to top Go down
Dimbo
Chatterbox
Chatterbox
avatar

Posts : 290
Friendliness : 399
Reputation : 0
Join date : 2010-12-12

PostSubject: Re: Osama Bin Laden   Mon May 02, 2011 10:16 pm

Well, he's dead...
HOORAY...
Now lets wait for either OMG HE ISN'T DEAD/BOMBZ TO YOU
But seriously, I'm glad.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Osama Bin Laden   Tue May 03, 2011 12:15 am

He's dead, yeah, awesome, whatever. There will be some consequences, though. And.. he's somewhat of a martyr now. Which kinda blows.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Osama Bin Laden   

Back to top Go down
 
Osama Bin Laden
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» SOVLED - WOW CN 31 january : Can't get into the game
» Profanity laden rant about people on painting forums...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Fourth Day :: The Living Room :: General Chat-
Jump to: